Про партнерство з Uspacy

25 мая 2023 10:43

Дуже цікаво спостерігати за інтересом партнерів до Uspacy від ідеї до нинішнього стану речей.

Коли ми більше року тому оголосили про початок роботи над продуктом, то більшість тих, кого ми знали, однозначно позитивно сприйняли цю новину. Але за 9 місяців розробки фокус уваги потенційних партнерів було розпорошено.

По-перше, заміни продукту, який вони впроваджували, не існувало, тому вони почали шукати альтернативи та сурогати, іноді намагаючись схрестити несумісне. Їх можна зрозуміти, бо клієнти вимагають рішень, тому інтегратори не чекали.
По-друге, на жаль, багато команд втратили більшість своїх людей, тому що не змогли швидко пристосуватися до нових умов ведення бізнесу.
По-третє, деякі потенційні партнери пішли створювати свої продукти — з нуля чи на основі доступних платформ.

В підсумку, до нашого релізу ми підійшли з обмеженим колом скептично налаштованих потенційних партнерів, яких тримало лише одне — віра в нас та лояльність до нашої команди.

У момент запуску Uspacy ми з тремтінням очікували на їх реакцію. І вона була доволі стриманою, якщо не сказати про певне розчарування. Ми ніколи не обіцяли зробити заміну іншому продукту, але підсвідомо більшість партнерів розраховували саме на це. Але ж треба розуміти, що за 9 місяців зробити те саме, що створювалося 10 років, неможливо просто за визначенням. Особливо, якщо створити це навіть не було нашої метою )

Тож перша хвиля тих, хто подався на партнерство з нами, складалася виключно з пари десятків компаній, які безумовно вірили в нас, але доволі стримано дивилися на наші перспективи.

Але команда українського Uspacy — це як санчата влітку: відсутність снігу, звісно ж, дещо нас засмучує, але точно не зупиняє. Ми виправляли перші «пологові» проблеми, активно та покірно приймали зворотній зв'язок від користувачів та партнерів, по-справжньому прислуховувалися до них, дуже швидко змінювали та збагачували продукт можливостями.

І в якийся момент відбувся стрибок віри. Ті, хто доволі скептично спостерігав за нами, став залучатися до комунікацій. Хто переймався власної репутацію, мовляв, не можу я рекомендувати неідеальне рішення, — нарешті став пропонувати наш продукт. Хто казав, що для продажів бракує ось цього чи чього, почав замовляти перші рахунки та переводити на Uspacy своїх клієнтів. А ще партнери побачили, що з нами вони отримають набагато більший заробіток, ніж з будь-ким іншим.

Місяць тому ми отримали другий сплеск зацікавленості у партнерстві, а зараз спостерігаємо стабільне зростання заявок на приєднання до партнерської програми. Які, до речі, я доволі прискіпливо переглядаю, бо навіть на цьому етапі зростання для нас важливіша не кількість партнерів, а їх щира залученість у партнерство з нами.

Тож якщо ваш бізнес про впровадження продуктів для управління малим та середнім бізнесом і ви хочете творити історію глобального українського продукту разом — приєднуйтеся до нашої партнерської програми! Буде дуже гаряче

Другие материалы

MVP для стартапа

26 февраля 2023 12:53

Web Summit 2022

10 ноября 2022 08:46

Все спочатку

29 сентября 2022 12:42

Соцсети

Популярные посты